0
0

Klantenservice

Welkom op de klantenservice pagina. Hier kan je alle antwoorden vinden op veel voorkomende problemen. Als je na het lezen van deze pagina toch nog vragen hebt, kan je ons een email sturen. 

Veel gestelde vragen

Waar kan ik de producten van MayBeauty kopen?

Momenteel kan je onze producten alleen kopen in onze webshop.

Welke betaalopties zijn er?

Scroll naar beneden om te zien welke betaalopties er beschikbaar zijn.

Mijn winkelwagen laat zien dat mijn bestelling is verdubbeld, waarom is dat?

Onze site maakt gebruik van cookies om jouw een optimale winkelervaring te geven. Dit betekend dat de site voorgaande clicks onthoudt. Om dit probleem op te lossen kan je contact opnemen met de klantenservice.

Waarom staat er in de verzendbrief dat ik heb betaald voor de verzending?

Je hoeft je geen zorgen te maken over het betalen van verzendkosten. De verzendkosten worden altijd vergoed door MayBeauty. De verzendbon is slechts een uitsplitsing van de transactie. Het is geen factuur.

Kan ik iets in mijn bestelling veranderen?

Als je wijzigingen aan de bestelling wilt aanbrengen, neem dan contact op met de klantenservice door onder aan deze pagina naar beneden te scrollen en op Contact opnemen te klikken. Houd er rekening mee dat we alleen wijzigingen in de bestelling kunnen aanbrengen als deze nog niet is verwerkt door ons logistiek bedrijf.

Up